ما در شبکه های اجتماعی :

آموزش سامانه الکترونیکی

راهنمای استفاده از سیستم یادگیری الکترونیکی

آشنایی اجمالی با محیط کلاس (بخش 4)

 

در این قسمت بخش اخر معرفی پنل Adobe Connect را در خدمتتان هستیم

پنجره پرسش و پاسخ

مديريت كليه پرسشهاي حاضران از طريق پنجره چت بسيار سخت است.امكان خطاي انساني و بي پاسخ ماندن برخي سوالها در اين حالت بسيار زياد است به اين جهت در چنين مواردي استفاده از پنجره پرسش و پاسخ توصيه ميگردد . كليه شركت ميتوانند كنندگان پرسش درج نمايند .مديران و ارائه دهندگان كلاس اين پرسش ها را مشاهده ميكنند و میتوانند پاسخ را به صورتي عمومي بيان كنند يا پاسخ خصوصي براي پرسشگر درج نمايند .
همچنين مديران و ارائه دهندگان ميتوانند پرسش خاصي را به مدير يا ارائه دهنده اي ديگر ارجاع دهند . در اين حالت ساير مديران و ارائه دهندگان امكان درج پاسخ براي پرسش را نخواهند داشت .

پنجره درج پرسش به صورت زير است :

 

شركت كننده پاسخ سوالهاي خود را به صورت زير ملاحظه مي كند.

 

موارد با رنگ قرمز پاسخ هاي خصوصي به سوالها را نشان ميدهد .
ساير دانشجويان پس از ثبت پاسخ از سوي مدير ميتوانند سوال و جواب مطرح شده را در ليست خود ببينند پس اگر سوالي پاسخ داده نشده باشد در ليست سوالات ساير دانشجويان نمايش داده نخواهد شد و پس از پاسخ به سوال است كه ان سوال و جواب به سايرين نمايش داده ميشود .

پنجره پيوند وب
در اين بخش مدير ميتواند آدرس سايت هاي مد نظر را به صورت جدا از چت در اختيار حاضران قرار دهد .

 

 

در واقع مدير لينك های مد نظر را درج ميكند حاضران كلاس اين ليست را مشاهده نموده ميتوانند و اين لينك ها مشاهده و پيمايش نمايند.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است